MUZIKUOKIME KARTU
2024-10-31Asmenims su spec. poreikiaisMoksleiviams,Priešmokyklinukams,Suaugusiems
Edukatorius pristato dalyviams įvairius muzikos instrumentus: būgnus, kankles, basedlą, skrabalą, mėnulio būgną, dambrelį, ukulėlę, smuiką, ausų gongą, brūklį, švilpą, tarškynę, tamburiną, armoniką, žvangučius, švilpukus, lūpinę armonikėlę ir kt. Dalyviai gali juos paliesti, išbandyti. Demonstruojami instrumentų leidžiami garsai. Užsiėmimo pabaigoje dalyviai kviečiami pasirinkti labiausiai patinkantį instrumentą ir kuriama bendra instrumentinė improvizacija „Duno upė“.
Interaktyvi edukacinė erdvė „B. Šmugelio įdomybių sankrova. Pamatysi, ko nematęs“
2024-10-24Asmenims su spec. poreikiaisMoksleiviams,Suaugusiems
Interaktyvi edukacinė erdvės tikslas – didinti muziejaus prieinamumą asmenims, turintiems spec. poreikių. Interaktyviomis, jiems prieinamomis ir patraukliomis formomis supažindinama su XX a. 4 dešimtmečio Lietuvos miestelio gyvenimo kasdienybe, architektūra, amatais, naujovėmis bei pramogomis.
PRISIMINIMŲ NAMAI
2024-05-03Asmenims su spec. poreikiaisSuaugusiems
Rodomi daiktai ir pasakojama vaidybinė gyvenimo istoriją. Užsiėmimo veiklos įtraukia pojūčius (lytėjimo, regos, klausos, uoslės, skonio). Daiktai ekspozicijoje tarnauja užsiėmimo dalyvių – asmenų, turinčių demenciją – jaunystės prisiminimų atgaivinimui.
VILNOS VĖLIMO DIRBTUVĖS
2024-05-03Asmenims su spec. poreikiaisMoksleiviams,Priešmokyklinukams,Suaugusiems
Vilnos vėlimas suteikia galimybę edukacijos dalyviams pasitelkti lytėjimo pojūtį, kurį lavinti yra ypatingai svarbu intelekto negalią turintiems asmenims. Savarankiškas darbas didina jų pasitikėjimą savimi, pasididžiavimą, jausmą, kad „aš galiu“, moko susikaupti bei skatina kūrybiškumą.
PAŠERSI OŽKYTĘ IR AVELĘ – GAUSI VILNOS KUOKŠTELĮ
2024-05-03Asmenims su spec. poreikiaisMoksleiviams,Priešmokyklinukams,Suaugusiems
Žmonėms, turintiems intelekto negalią, dažnai būna sunku išreikšti savo ir pajausti aplinkinių emocijas. Maitindami ožkytes ir avytes, jie mokosi rūpestingumo, savitvardos, užmegzti santykį, sukaupti dėmesį ir išlaikyti jį ilgesnį laiką.